MVV Forever

De Vereniging

logo kleinMVV Maastricht is sinds medio 2011 weer een levensvatbare betaald voetbal organisatie. Terugkijkend moeten we constateren, dat MVV ook vaak langs de afgrond is gegaan. Dat mag niet meer gebeuren!Beleidsmatig heet zo iets: een duurzaam toekomstperspectief is noodzakelijk.

Us MVV is van ons allemaal. Het is onze voetbal trots.

Als voetbalclub met een breed draagvlak kent MVV Maastricht een verenigingsstructuur. De vereniging MVV kent leden. Het hoogste orgaan is de uit 40 leden bestaande verenigingsraad ook ledenraad genoemd. Die ledenraad vormt het geweten van de club en waakt over het behoud en de kernwaarden. Zie ook www.MVV.nl

Die ledenraad - onder leiding van een 7-koppig verenigingsbestuur - is in juni 2011 ge├»nstalleerd.

• Door lid te worden komt u in aanmerking voor het invullen van toekomstige vacatures binnen de ledenraad.
  • Door lid te worden geeft u aan MVV Maastricht een warm hart toe te dragen.
  • Door lid te worden geeft u aan trots te zijn op MVV Maastricht en dat wordt zichtbaar gemaakt middels een MVV-speldje (dat ieder lid ontvangt).
  • Door lid te worden wordt op op de hoogte gehouden van het reilen en zeilen van MVV Maastricht.

De vereniging MVV Maastricht is een officiele vereniging met statuten. Klik hier voor het lezen van de statuten.

wordtlid

Klik hier om je direct aan te melden en mee te denken over de toekomst van MVV.